Roadtrip till sthlm



Igår började alla skolan utom vi 2or och 3or på natur, btw vi är 3or nu!!!! :O glad att jag vet ungefär vad jag vill göra efter gymnasiet men är ganska stressad över att jag inte vet vad jag vill jobba med i mitt gymnasiearbete. Det är ett arbete man jobbar med under ett helt år och måste ha godkänt i för att få ta studenten.. Iaf det va inte det jag skulle skriva om.. Efter att teknikarna hade gått i skolan typ 20 min(fett ovärt) så slutade dem och vi åkte till donken och åt. Sen senare på kvällen tog jag och jesper bilen till farsta som ligger typ vid stockholm. Jesper va sjukt duktig att köra! Det var värsta tiden med köer och mycket filer och bilar att hålla koll på, och ändå gick det jättebra! Bilen vi var och kollade på var däremot inte så bra så vi stannade inte så länge innan vi åkte hem igen. Nu ligger jag i sängen och ska snart gå upp och fixa grejerna till skolan. Idag är det första dan och nu har vi ett helt år framför oss som jag tror kommer bli awesome! :D

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback