Min helg

Fredagen vet ni ju hur det blev med den. På lördagen åkte jag ut till jesper efter lunch. Hade det såklart mysigt och kollade på film och lite så, åt väldigt god mat också! Stannade där över natten och idag han vi inte göra så mkt innan jag skulle ta bussen hem. Hatar att åka bussar och sånt med tidtabeller, inte min grej.. Men har iaf en väldigt bra helg! Nu på kvällen har jag bakat i flera timmar.. Har gjort bullar och tre olika sorters kakor, så nu e jag jättemätt! Man måste ju provsmaka allt:p bara två dagar kvar nu!! :D hoppas ni också haft en bra helg! 



Kommentarer
Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Sv: Åh Tack Fanny! Jag vet att jag har dig och det betyder mest, bara att du finns där gör allt mycket lättare. Saknar dig enormt mycket! Älskar dig med min allra bästa vän!<3



Blogg: http://elinsfotoliv.webblogg.se
2013-10-14 @ 18:53:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback