Chill fredag

Skönaste dagen på länge! Började med att ha niu lektion Då vi fick reda på provresultat, 51 av 54 rätt så det kändes bra! Fick sluta den lektionen tidigare och hade ingen tyska efter så blev en håla mellan 9.20 till 12.20! Tjocka som vi e gick jag o freja till coop o köpte wienerbröd som e typ det bästa som finns!! Såå gott nu när jag får äta vad jag vill igen!

Efter lunch va det brännbollsturnering mot teknik och ekonomi. Natur kom sist men jag tyckte vi va duktiga ändå.. Vi va ju typ hälften så många som de andra klasserna.. Efter hade vi lång engelska lektion men när man hade gjort sin redovisning så fick man sluta vilket var vid 3. Så åkte direkt hem och har legat i solen i typ en timme. Så skönt att man kommer få sol i en hel vecka till om bara några dagar! :D ikväll ska jag skriva lite packlista och så, kolla någon film som jag inte bestämt vilken och såklart måste jag ju se Oscar i finalen av lets dance! Ha en bra fredag alla! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback