Melfest!

Hade en as bra lördagskväll i friends arena med mkt bra sällskap! Jag hade med mig bästavännen och vi visste också att elin lindblom och rebecka skule vara där. Men inte direkt att vi skulle sitta framför elin.. av aaalla plaser så hamnade vi på stolarna under varande, hur awesome var inte det liksom? dock så satt vi inte så nära scenen, vi satt på den första läktaren så man såg inte vad som hände på scenen riktigt så man fick kolla på storbildssakerna, men det är ju ändå en häftig stämning och sjuuukt stor arena. Melodifestivalen tog inte ens upp halva arenan och det var ändå sjuukt stort.. Om ni vart i globen nån gån så är den liten jämfört med friends arena!
 
Och snacket om det blev en bra vinnare har väl alla en åsikt om.. men jag hejade på anton och robin och jag tycker faktiskt att robins låt är väldigt bra och att han sjunger bra! värdig vinnare enligt mig!! 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback