Underbara dag

 
Började dagen med att gå upp ganska tidigt för att jobba på dressyrtävlingen i stallet, ganska skönt att gå upp då faktiskt, annars hade jag bara legat i sängen halva dagen. Var väldigt lärorikt att höra hur dommaren reflekterar ritterna så kanske fick lite saker att tänka på till tävlingarna fram över. Sen var det hem och duscha och efter det träffa en speciell person, får vara lite hemligt än så länge för er som inte vet.. Hade iaf en mysig tid med dig som jag hoppas det blir fler av!! Nu på kvällen har jag träffat Elin en stund eftersom jag åker imorgon, förstår det inte själv tror jag. Men det är grymt skönt att det är sant! Imorgon bär det av mot Turkiet, en tidig uppstigning blir det runt 4 men det är det helt klart värt! Hoppas det är regnoväder här hemma den kommande veckan och att jag får strålande sol så ses vi när jag kommer hem om en vecka! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback