Sad songs <3

haft en lugn söndag, började med pannkaks frukost innan det bar av till stallet för ett ridpass. kvalitetstid som vanligt! träffade anna en snabbis och kvällen har spenderats framför datan och film. såg bl.a safe haven, riktgit bra film! imorrn blir det troligtvis att jobba med att måla dem 200 sopkvastarna som är i garaget.. väldigt enformigt men faktiskt ganska skönt att bara koppla bort allt annat och ha musik i högtalaren. Känner man mig så vet man också att jag dränker mig i sorgsna låtar, så många tankar och minner kommer upp, kanske inte det bästa eftersom det oftast är saker som jag igentligen vill glömma vilket gör att det bara blir jobbigt, det är som att jag gräver ner mig mycket mer än vad man borde med hjälp av musiken för att sen ta mig upp igen och bli starkare. Men för tillfället kommer inte dem jobbiga minnena upp utan istället dem bra som jag bara vill ha mer av! :) Hoppas alla har haft en bra midsommar helg, jag kan inte klaga så länge jag får vara med bästavän! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback