dålig uppdatering, jag vet..

har inte bloggat dem senaste dagarna och det är väl igentigen för att jag inte haft så mycket att berätta om. har sovit ut ordentligt nu i några dagar för nu ska det börjas jobba! har två sommarjobb i år, bresse och måla hemma. Nackdelen är att jag kommer jobba när det är sol ute:( men ska försöka jobba så mkt som möjligt nu i början av sommaren när dem flesta andra också jobbar. Det som är bra är att jag väljer helt själv vilka dagar jag vill jobba och jag får jobba så mkt jag vill:D men dem senaste dagarna har jag iaf småbörjat med att måla, jag har ridit som jag också kommer göra mestadels under sommaren och har vart ute och sprungit konstigt nog och även träffat bästavän!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback