New stuff!

Idag har det vart fullt upp hela dagen.. börjde dgen med en tripp till västerås för att inhadla dem sista grejorna till mitt rum, nu tror jag äntligen jag har llt det jag ville ha! Blev även nått plagg med hem, svårt att motstå alla klädesaffärer! Väl hemma var det bara börja sätta ihop sakern jag köpt och få det på plats. Sen blev det till att jobba lite med mitt målande, har fortfarande en heel del kvastar kvar att måla.. måste ta tag i em där! Fick iaf avryta jobbandet med att åka till stallet vilket var mycket roligare såklart! Hemma efter stallet bar det iväg för att övningsköra, riktigt stolt faktiskt! Lyckades backa in och parkera riktigt bra! dock var det automt på bilen men lärde mig iaf lite vart jag har bilen, fortfarande väldigt svårt med dem där rackarns backspeglarna men det kommer väl.. Nu blir det senaste avsnittet av PLL som kom inatt! :D 
 
här har ni förändringen i mitt rum, och linnena jag köpte :)
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback