Grönaaan

Lördagen spenderade jag på grönalund med ingen mindre än denna mupp ni ser på bilderna! Hade en väldigt bra dag men den hade vart roligare om halva dagen inte hade behövt gått åt att stå i kö. Det var verkligen sjukt mkt folk där.. Men nu tror jag iaf att jag hittar både dit och hem efter fjärde gången! 😃 tågresan hem kan jag ju också säga att den var bland dem roligaste! Dock hade vi planerat att typ sova hela vägen och drf valde jag den vagn läängst bak där ingen brukar sitta, men då kommer såklart massa folk, bl.a två mindre nyktra som babblade på precis hela resan om allt möjligt.. Va inte lätt att sova då direkt, vi satt snarare och skrattade åt dem hela vägen! Blev donken när vi kom hem och sen sov vi hemma hos mig. Tack för en mysig dag! :)

 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback