Här kommer 2:a delen!

 
här är lite fler kvälls bilder. Älskar att ta foton på stranden när det är ganska mörkt och man kan vara sommarklädd:)
 
Träffade Obama på en fin resturang där borta. På tal om resturanger så var det väl helt okej mat där men den bästa var donken! haha går alltid hem och slår allt annat!
 
Dem gjorde helt sjuka sandfigurer! detta har dem gjort helt själva med olika spadar och händer.. fanns
jätte många som var hur coola som helst. Helt sukt att dem får det så bra. men fint var det:)
 
 
Detta är dem skönaste personerna jag någonsin träffat tror jag. Har skrattat hur mycket som helst både åt dem och med dem. Ta inte illa upp kilar med ni är helt störda.. fast på ett bra sätt;) Har lärt mig ganska mycket norska också då dem kommer därifrån. Haha, det är lite konstigt, dem fatta precis allt vad vi sa men vi fattade knappt någonting av vad dem sa. Och så pratade dem i 180 så man hängde inte med för fem öre. Nu håller vi kontakt på snapchat och skype och garvar så fort jag ser dem, haha sköna killar säger jag bara!
 
lite norska ord jag lärt mig:
hustru-kone
godis-snop
läsk-brus
brunhårig men blond på insidan- kinderägg
sen kommer jag inte ihåg.. dem var så konstiga.. ;)
 
Här är det som jag har handlat medans jag var i teneriffa, det är lite smink, några tavlor med fina texter och citat på. en svart väska till balen i trean. Ganska mycket smycken.. bl.a. armband, klocka, tåring , 2 navelpiercinger (en är inte med på fotot) och även ett halsband, en ring och hårnålar som också e till balen i trean. Jag tror att jag vill ha en ganska mörk karblå klänning, annasr får jag använda smyckerna som jag köpt vid andra tillfällen om jag ändrr mig:)
 
Så, det var lite bilder från min resa. Kommer också att lägga ut några på facebook och säkert någongång i framtiden när jag lngtar tillbaks till solen:) Tjao

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback