jul förberedelser

idag har jag mest fixat inför julafton med alla presenter och så. Va ner på stan en sväng och köpte det sista. As svårt att veta vad man ska köpa ju! men nu är jag iaf klar. Sen har jag fortsatt på mina rim till alla julklappar, så har bara några kvar. Nu på kvällen va jag med anna en stund och sen har jag kolllat på film. kollade på "love story" , den va väl okey, slutet var inge bra men själva storyn va ganska bra! Har börjat tänka lite på vad jag ska packa till teneriffa, men det slutar bara i att hela sommargarderoben åker med.. får ta itu med det snart för nu är det bara 9 dagar kvar:D Men först ska jul och nyår firas. Min jul kommer firas hemma med familjen och nyår är lite oklart, men hur som helst längtar jag till både och! nu ska jag ta och städa upp lite i rummet. ligger presentpapper och jag vet inte vad men hela golvet är fullt:/ sen sova så godnatt :)
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback