Annandag jul!

Haft en bra dag med Elin. Kom hem till henne redan igår kväll och stannade över natten. På kvällen började vi kolla på den nionde sesången av One tree hill. Bästa serien någonsin! har ni inte sett dem? Isf MÅSTE ni kolla! börjar gråta flera gånger och karaktärerna är sjukt bra! I morse fortsatte vi kolla och det slutade med att vi kolade klart på hela boxen.. och det sorgliga med allt är att det inte finns några fer avsnitt och kommer heller inte att komma några fler :'( Sen iaf så gick vi ner och kollade lite på stan. Hittade bara en billig top och örhängen. Och det va ju inte så trevligt väder.. regn och slask så vi köpte med oss frukter och gick tillbaka till Elin och gjorde fruktsallad. Det godaste som finns som också är nyttigt!
 
Tagga nyår btw! klänningen är hos skräddren för att sys in lite och det är bara typ 5 daar kvar! :D ganska oklart om vilken fest det blir, men nånstans blire;) och inte nog med det, bara 6 dagar kvar till teneriffa:D hoppas att det bir en awesome vecka viiket jag tror! hoppas ni också är lika taggade!
 
 

Kommentarer
Elina

Hej Fanny!
Jag har nu en frågestund i min blogg, och det vore ju såklart jättekul om jag fick några frågor att svara på! Du skulle göra mig jätteglad om du ställde en fråga eller två, direktlänk: http://soderholm.webblogg.se/2012/december/fragestund.html#comment
Hoppas att du hade en bra jul med många fina paket!
Kram från mig! :)



Blogg: http://soderholm.webblogg.se
2012-12-28 @ 10:00:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback