Min framtidsdröm

Jag har haft en rolig dag på jobbet som alltid. Djuren ger mig så mycket kärlek och jag älskar mitt jobb! Jag åker hem med vår vovve som är trött efter en händelserik dag som sällskapshund på jobbet. När jag kommer hem har min man precis kommit hem med barnen som lerat ner sig ordentligt på dagis. Men den gråa leran försvinner snabbt ur tanken när min livs kärlek kommer och ger mig en kram och kysser mig på pannan. "Mamma är hemma" säger han till barnen. Vår lilla Etilia kommer ut i hallen och kramar om vår vovve som ger en stor kladdig puss tillbaka. Att höra sina barn säga mamma och pappa gör mig varm i hjärtat varje gång. Det var fredag och efter lite lek med våra älskade barn, middag och nattning myste jag och min man i soffan sent in på natten. Vi pussade varandra godnatt och jag somnade i hans varma och trygga famn. 

Jag lever med min kärlek och kommer att göra tills döden skiljer oss åt. Våra barn utvecklas, blir större, får framgångar och motgångar, blir äldre, visar lycka, genomgår sorg och allt vad livet innebär. Min familj betyder allt och vi finns vi alltid vid varandras sida

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback