Helgen

Har varit dålig uppdatering i helgen, jag vet.. Men har haft en mysig helg faktiskt! I fredags kom ett helt gäng hem till mig och vi åt pizza med glass som efterrätt. Vääldigt gott. Blev väldigt sugen på det nu när jag sitter i skolan, är hungrig och väntar på utvecklingssamtal.. Iaf, vi hade en allmänt mysig kväll. Sen stannade jesper till lördagen, halva dagen gick väl åt till att sova ut men sen va vi faktiskt upp till stallet och byggde hoppbanan inför söndagens hopptävling som var. Vi kollade ju såklart lite prison break också;) sen stannade han över till söndagen också och följde även då med upp till stallet men inte så länge.. Jag stod på banan i ca 3 timmar och sen åkte jag ut till jesper igen. Älskar att spendera mkt tid med dig! <3 har haft en riktigt bra helg skulle jag säga, så som en helg ska vara! Måste ju fredta er lite också så här får ni en glassbild;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback