Tbx till kaos

Ojojoj vad med grejer det är nu i skolan.. I söndags när vi kom hem gick hela kvällen åt att plugga fysik inför fysikkursprovet som jag hade på måndagen. Igår (mån) var det ridlektion och sen gick resten av kvällen åt att skriva tal och kemi labbrapport. Imorse fortsatte jag med kemilabbrapporten och övade på talet som jag höll idag. Det gick väl helt okej, inte så kul bara när rösten e så skravlig av att jag har så ont i halsen.. Men iaf, sen var det biologi redovisning nu på eftermiddagen. Nu blir det snart ridning och kvällen kommer spenderas med datorn och skriva fysiklabbrapport, jippie.. Sen har jag även en uppsats i klimat och väder som ska skrivas, relativitetsteoriuppgifter som ska göras och matteprov.. Ingen vila här inte.. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback