Tiden går för fort!

Veckorna bara rullar på och nu är det bara en och en halv vecka kvar av vårat sista "riktiga sommarlov"! Hur gick det till? Dessutom brinner en skogsyta som är sjukt stor och bara blir större. Folk börjar rädda saker från sina hem och ta sig därifrån. Röklukten har tagit sig ända hit och det luktar ganska starkt. Kan tänka mig hur alla mönniskor som jobbar med branden och alla som bor i närheten har det. Slänger en enorm tanke till er och jag hoppas verkligen dem lyckas släcka branden nu! 

Bjuder på en bild på min lilla skitunge;)

Så vad har jag gjort? Jo igår kollade jag och jesper på breaking dawn! :o var typ hur länge sen som helst jag kollade på den! Men den är fortfarande lika bra! Speciellt när vi tog en kladdkake paus mitt i! Finns knappt nått bättre än att somna brevid dig! Det är då man sover som bäst! Imorse blev jag dock chockad över att det luktade så starkt ute, så nu får alla fönster vara stängda.. Nu ska jag iaf ge mig iväg till stallet och rida och sen ge hästen en "skönhetsbehandling" nej men efter 5 veckor i hagen är hon inte i sitt vackraste tillstånd så klippning och badning är väl behövd! Och ikväll blir det koll av det nya pll avsnittet! Grattis Oliver btw till körkortet!! :D 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback