Kärlek när den är som bäst

Har ni nån gång varit så kär i en person att ni nästan saknar den så fort ni säger hejdå? Inte för att ni vill vara med varandra konstant utan bara för att ni älskar varandra. Eller har ni nån gång blivit varm i hela kroppen och fått ett stort leende på läpparna bara av att skriva med denna person. En känsla som verkligen säger att den här personen är något alldelless extra. Jag hade aldrig något riktigt förhållande innan det jag är i nu, ibland undrar folk hur jag kan ha varit i ett förhållande så länge, att jag inte tröttnar eller att det blir tråkigt. Sanningen är att när man hittar en person som man passar med, som man kan lösa problem med och som man vill kämpa för att hålla ihop med så är det inte så svårt. Det måste dock komma från båda sidor för att fungera. Det med att det kan bli lite tråkigt förstår jag i vissa förhållanden, för när man är ung vill man utforska och ha kul. Men har man en partner man kan lita på till 100 procent så kan man vara med vilka man vill ändå, och utforska och så kan man ju göra med sin patrner;) jag menar är det bara det man är ute efter, att träffa nya hela tiden utan viljan att hitta någon att stanna vid så är det klart att man tycker att ett nästan 3 år långt förhållande låter jättetråkigt, men som tur är är det inte det jag vill. Ville bara skriva att bara för man är i ett förhållande så stoppar det dig inte från att vara precis som innan, så länge du hittar en partner du litar på och precis det har jag, du är den jag saknar om dagarna och som gör mig sådär varm i hela kroppen. Är så glad för att jag har dig Jesper❤️


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback