1 år senare

Känns inte som att det var ett år sen vi stog där med mössorna på, hela klassen samlad. Saknar ganska ofta att gå upp, åka till skolan, träffa alla i klassen och andra på skolan, få maten serverad varje dag, ha ett mål att plugga mot, och att hela klasses alltid fanns där och stöttade varann. Idag står jag på egna ben, jobbar heltid, matlåda ska fixas varje dag, jag måste själv ta tag i livet och välja vad jag ska göra i fortsättningen. Känns faktiskt för en gång skull som man börjar bli vuxen. Allt är så annorlunda nu. Men på ett sätt gillar jag att vara vuxen, ta sitt ansvar och stå på egna ben! Kommer dock aldrig glömma mina tre år på gymnasiet, allt vad det innebar både innanför skolväggarna och utanför, det är en tid jag älskar och som faktiskt betyder väldigt mkt även om det ofta va ett rent helvete.. Men idag är det student 2016 och önskar er alla lycka till i framtiden! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback