Time to grow up

Gissa vad?! Jo jag har blivit heltidsanställd på oriola vilket betyder att jag från och med nu jobbar varje vardag och varannan vecka kväll. Eftersom jag jobbar kväll kommer jag varannan vecka inte kunna rida och därför har jag sorgligt nog blivit tvungen att säga upp min hyrridning. Efter att ha varit hyrryttare i ca 10 år på tre underbara hästar känns det väldigt tråkigt att inte längre ha en speciell häst i stallet som är min lite extra mycket. Tack fina star för allt både du och jag har utvecklats! Den 14:e februari ska vi göra våran sista tävling tillsammans nämligen seriefinal i hoppning vilket ska bli väldigt roligt!

 Men med tiden måste man växa upp som för med sig att man inte kan göra allt man vill. Den tiden är kommen och det känns som jag tagit ett stort kliv in i vuxenvärlden, även om jag aldrig riktigt tror att jag kommer bli vuxen på riktigt xD 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback