Lördag


That's my boy ^

Igår var jag och jesper i västerås och shoppade lite. Hur glad blir man inte när pojkvännen frågar om man vill åka och shoppa? Då mår man bra! Speciellt när man själva bara kan ta bilen vart som helst och inte vara beroende av något annat! Har ingen tagit någon bild på inköpen men köpte nya träningsbyxor och träningslinne så nu vill jag att det blir fredag så jag får använda dem! Sen köpte jag en bh, vit tröja och en skjorta. 

Nu ligger jag och har precis kollat klart på ridsports vm, tyvärr gick det inte så bra för roffe(svensken) men han slutade iaf 4:a och det är ju inte direkt dåligt;) är ganska trött efter att ha haft stalltjänst sen 7 imorse.. Och inte direkt taggad på att läsa boken vi har i engelskan.. Men ska ta och läsa lite så får jag ett avsnitt chuck som belöning!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback