Dont drink and drive, dont text and drive!



Igår var jag på risketten. Jag tycker det är sjukt jobbigt att höra människor som ångrar sig så sjukt mycket, som bara vill spola tillbaka tiden, men det är försent. Dem har satt sig bakom ratten och inte kört med förnuftet med sig vilket lett till att passagerare i bilen avlidit, som både dem men även alla anhöriga måste leva med hela livet. En förskräcklig händelse som aldrig hade behövt hänt. När jag skriver och tänker på det här blir jag sjukt ledsen. Bara av tanken, bara av att tänka på om någon nära skulle råka ut för något sådant, något man kan förhindra, något som aldrig ska behöva hända. Jag tänker på alla som varit med om något hemskt som onödiga trafikolyckor. Och jag vill bara säga till alla att kör försiktigt i trafiken och ha förnuftet med er! <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback