Sista dagen innan 3 veckors jobb..

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna. När jag gick ner för trappan kom lilla ninja hoppandes och viftandes med svansen mot mig, hur glad blir man inte då innombords? Hela dagen har vi spenderat med henne för att hon ska lära känna oss och så klart må bra och känna sig trygg. Wilma är fortfarande lite skeptisk att hon ska flytta in, dela vattenskål och så, men snart kommer hon säkert vakta henne som om det vore hennes egen valp. När ninja ändå skulle sova passade jag på att titta på några avsnitt av the O.C. Nu på kvällen har jag pappa och syrran varit ute i skogen och plockat svamp. Hittade faktisk en del allihopa men hatar alla spindelnät och myggor så efter en stund gick jag ur skogen och började plocka smultron istället. Måste ju vara bland det godaste, speciellt med mjölk!
Mår dåligt bara av och tänka på att jag ska börja jobba imorgon.. Tre veckor framöver.. Hoppas iaf det blir fint väder så jag kan njuta lite, det är ju inte direkt bra betalt så det är ju inte så motiverande.. 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback