Måndag

Skolan var väl som vanligt, helt okej. Sen efter jsg slutade så va jag kvar i skolan till typ 6 och då hämtade vi upp jesper på gymmet och åkte hem till mig. Vi lagade mat (med min syster hjälp) och sen bakade vi kladdkaka. Muums, längtar tills jag kommer hem idag och kan äta den sista biten! Sen kollade vi ju såklart lite prison break, var inte så populärt att jag hade kollat ett avsnitt själv så får nog låta bli det i fortsättningen.. ;) vaknade upp med en bra känsla och ett bra humör. Kärlek kan verkligen få en att må så himla bra!  nu sitter jag i skolan på morgonen fast jag inte börjar förrän 12.15.. Men det e bara passa på att plugga den här tiden så jag kan göra annat på kvällarna! Ha en bra dag alla!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback