Back to business

I måndags gick skoldagen väldigt fort, började halv 11 och slutade 3. Och efter skolan fick jag äntligen åka och rida för första gången på 2 veckor! :D gick väl lite sådär men det var ju inte så konstigt.. Igår(tisdag) började jag dagen med ett besök hos tandläkaren, som tur va allt jättefint. Sen gick jag till skolan fast jag inte började förrän 12.15.. På kvällen hade jag dressyrlektion, va lite nervös att det skulle gå dåligt eftersom att jag inte ridit på så länge, star har gått på ridskola i 2 veckor, men det gick faktiskt väldigt bra! Haha det kändes i rumpan att jag vart borta från sadeln för länge! Nu har jag precis vaknat och insett att jag börjar 10.30 vilket betyder att jag kan ligga och dra mig i sängen i typ 1 timme. Den känslan e ju en utav dem bästa! Ha en bra dag hörrnie:)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback