oj va en jobbig fysik lektion kan bli rolig!

måndag idag. jobbig skoldag med samhäll, matte, fysik och kemi.. skulle bara räkna på fysiken och det är ju inte precis det roligaste man kan göra och inte heller det lättaste.. hade det tråkigt och jobbigt tills Freja och jag fick syn på denna.. haha! går inte att beskriva hur det blev så kul men med en naturklass kan precis allt bli kul.. sjukt glad att jag hamnade i den klassen btw, och skulle aldrig klarat av natur utan Thomas(min mentor, matte och fysik lärare) han gör faktiskt skolan värd att gå! på tal om det så börjar den jobbigaste tiden på hela året typ denna veckan. allt börjar dra ihop sig till sommarov och alla slutprov kkommer i alla ämnen, som tur är sv nationella över och snart eng också, men alla andra ämnen. Har spenderat kvällen till att plugga idag, men nu ska jag ta en paus till ett avsnitt av pll och sen blir det att fortsätta tills jag kan det, hoppas det inte blir allt för sent bara.
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback