Torsdag

har inte bloggat på några dagar, dels för att jag inte vet om jag vill fortsätta eftersom inte så många kommer in på den(jag själv kommer inte ens in på den från datan) och för att jag haft en hel de plugg. var en ganska jobbig dag idag. fick sitta ganska länge igår kväll och plugga till kemiprovet som vi hade idag. E och C frågorna var inte så svåra men A frågorna är som vanligt as svåra.. Men jag tror iaf jag får E eller högre. Efter skolan var det bara åka hem och vila lite för att orka sätta sig och fortsätta plugga efter dagen. Så nu sitter jag och skriver mitt tal till svenska muntliga nationella som jag har imorrn. Temat är framtid vilket iaf var ett bra ämne som är ganska lätt att skriva om.
 
Engelska lektionen var helt okej, fick diskutera några olika ämnen vilket ledde till en het diskussion mellan mig och Freja mot Robin, nästa vecka blir det riktig debatt och vi går in hårt för att vinna över honom;)
Hade även en väldigt rolig matte lektion, garvade största delen av det åt att Freja satt och sa blondin skämt när hon själv är blondin. Hon skrattade i princip åt sina egna egenskaper.. och så va klassen lite elaka mot läraren. Men som tur har vi den bästa matte läraren nånsin, aldrig haft en så bra lärare. Jag har blivit den i klassen som får filma allt kul som händer, speciellt med vår lärare. Har än så länge 3 videor och vi hoppas på att få ha honom ända tills vi går ut trean, får vi inte det vet jag seriöst inte hur jag ska klara natur.. men iaf så ska vi när vi går ut klippa ihop allt vi har med honom som en minnes grej från dem tre åren på natur. Liten kul grej att ha!
 
Nu måste jag fortsätta med mitt tal, så jag inte står där imorrn och inte vet vad jag ska säga;) hare bra!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback