Kommer väl aldrig få veta vem som skrev detta, men det va fint gjort

Vet ni om att ibland när personer skriver till än på facebook får man inte upp det som ett meddelande. Jag tror det blir så om man inte är vänner med varann. Iaf så lyckades jag idag komma in på dessa meddelanden. För att göra det går man in på messenger appen-->inställningar-->personer-->meddelandeföfrågningar. Bland dessa var bland annat detta meddelande som jag fått 2013: 

"Jag lärde mig som liten att se det vackra i det enkla, i dig ser jag de båda. Du är vacker och så enkel att prata med. För de vackraste sakerna i livet kan man inte se eller ta på, du har hoppat in i mitt hjärta och hoppas du kan stanna där länge till. Min kärlek till dig är som vinteräpplen - mognar sent men håller desto längre! I världen är du bara en liten plutt, men för mig är du hela världen! Det handlar bara om att se det vackra i det enkla! Sussa sött ❤"

Det dumma är att jag kan inte se vem det är som skickat detta. Kan vara för att nån blivit borttagen som vän elr så men känns ju sådär att inte ha svarat nått tillbaka.. Det va iaf fint gjort och jag hoppas jag inte gjorde dig så ledsen.. 😕



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback