Lördag

Spenderade dagen i västerås med Elin. Kollade på balklänningar och jag har hittat en lila som jag vill ha men mina päron tycker den e dyr så jag vet inte hur det blir.. Den passade iaf jättebra, kändes lite coolt att stå där i provhytten och prova medans en person kom med massa olika klänningar åt en. Det fanns många fina klänningar men priset är såklart däefter, men hittade iaf den mörklila på första bilden som jag vill ha. Hittade lite andra grejor som kommer upp på bloggen lite senare.. Vi var både inne i stan i västerås och på erikslund. Vårat skoproblem löste sig iaf till studentkryssningen, det blir svarta converse! Lätt och bekvämt! Tack syster för att jag får låna dem! 

Här är bilder på de klänningar jag provade




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback