Bra filmkväll och heldag i Stockholm!!

Började fredagen med en promenad med Elin ner till coop för att inhadla lite grejor till kvällen. Sen va jag hemma en stund och pluggade tills att Elin kom tbx från oliver. Då var klockan typ 4 och vi var klara med allt vid 7 så det tog sin tid.. Oliver och rasmus kom vid halv 7 men dem fick roa sig själva tills vi var helt klara. Men middagen blev iaf "fin" även om den kanske inte var det godaste jag ätit:p 

Efter middagen kollade vi på skräckfilm vilket jag hatar.. Var väldigt läskigt men klarade iaf att kolla på hela! Sen stannade alla tre över natten och idag har vi vart i stockholm hela dagen. Har lyckats få med mig en del grejer som vanligt. Ääälskar verkligen att shoppa! Nu har jag iaf en varm vinterjacka så jag förhoppningsvis inte ska behöva frysa:) bilder på vad jag köpt kommer upp senare! 

Nu sitter vi på tåget påväg hem. Här kommer lite bilder från hela dagen. God mat och många skratt! Vad hade man gjort utan sina vänner?

Hoppas ni haft rn bra halloween helg, det har jag! 






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback