Bra helg ändå

Trots en ganska jobbig helg har den vart bra. Började helgen i fredags med några drinkar och bio med anna. Väldigt trevligt, dock rekomenderar jag inte att gå på bio 12 på natten efter man druckit lite.. Slutade med att vi båda sov oss igenom hela filmen xD

Lördagen bestod mest av fotboll. Det var slutspel med korpen på förmiddagen. Tråkigt nog åkte mitt jobblag ut första matchen på straffar efter 1-1, men jag fick iaf göra 1-0 målet☺️. Sen på eftermiddan var det dags igen, har inte tränat så hårt på länge! En på jobbet skulle spela med ett gäng så jag var också med. Blev 12 st och vi spelade i hela 3 timmar! Helt slut var jag efter det och det känns i kroppen kan man säga! Somnade tidigt den kvällen och söndagen stod jobb på schemat. Nu blickar jag fram mot en sen jobbvecka vilket innebär sovmorgon och känns bra att va tbx på jobbet! :D


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback