En bra helg som gick alldelless för fort..

En heldag på mall of scandinavia med Anna satt inte helt fel i lördags! Blev lite nya plagg till garderoben! Bla ett par höga svarta shorts som jag gillade väldigt mycket! :D måste dock rensa min garderob.. Har så mycket som jag aldrig använder men är så dålig på att slänga.. Tänker alltid "men jag kanske vill ha den här nångång". Utöver shortsen blev det en skjorta, några toppar, bh o trosor. Resten av helgen har jag tagit det lugnt och vilat upp mig för den här veckan.. Var så himla trött i slutet på förra veckan.. Kanske behöver lite semester.. Igår tog jag iaf fram grejer och satte igång å baka bröd, var väldigt gott med nybakt bröd till fotbollen! På tal om fotboll så är jag taggad för ikväll då det är korpenmatch efter jobbet! Hoppas ni också hade en bra helg! 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback