Enformiga vardagar

Har inte bloggat på länge jag vet.. Faktiskt av den anledningen att jag inte har speciellt mycket att blogga om. Har jobbat kväll hela veckan så mina dagar har inte inefattat så mycket mer än det.. Men tänkte förbereds lite "typiska blogginlägg" som jag kan publicera när det blir veckor som denna. Nästa vecka går jag tidiga skiftet och har då iaf kvällarna lediga! Helgen har än så länge bestått av tid med jesper(har faktiskt spelat cs(dataspel) och jag tyckte det gick bra men han hade kanske lite andra åsikter). Vi har varit och ätit pizza till lunch. På nått sätt känns det som att varje gång vi gör nått sånt är det som den perfekta dejten. Jag menar det är fortfarande speciellt, det ger tillbaka blickar från i början av när vi träffades men istället för att man träffar någon man typ inte känner och det uppstår sånna där pinsamma tystnader, så träffar man någon man älskar, som man är bekväm med och kan göra precis allt med. Älskar att det fortfarande kan pirra lite när vi gör saker fast vi vart tillsammans i mer än 2 år❤️

Ikväll står taxi på schemat, ska skjutsa jedper o hans polare och imorrn tror jag det blir att rensa garderoben och inviga mina nya möbler. Om det blir klart imorrn kommer bilder då:) 
Eftersom min vecka bestått av jobb så får ni en jobbbild 😁

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback