15 random fakta om mig

1. Morgonpigg
2. Dricker alltid vatten ur decilitermåttet när jag bakat
3. Kan inte se elr tänka på kiwi utan att det sticks på hela min tunga
4. 1.76cm lång(vill vara kortare)
5. Vill äta mer vegetariskt
6. Ett av mina största mål med livet är att skaffa en minigris
7. Mörkrädd
8. Älskar djur
9. Kan inte rapa(aldrig gjort i mitt liv)
10. Kan soma precis vart som helst när som helst(och det händer ganska ofta)
11. Vill inte bo själv
12. Livrädd för spindlar
13. Brukar alltid kolla på barnprogram på morgonen(dem blir dock typ sämre o sämre med tiden, va mycket bättre program för några år sen)
14. Vill prova fläta mitt hår elr göra dreads men vågar inte
15. Kan inte dricka mer än en läsk/kolsyrad dryck utan att få ont i magen

Ja.. Där har ni 15 fakta om mig, kände mig lite konstig nu när jag listade upp alla saker sådär xD

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback