Sjuk den lilla semester som blev..

Ja.. Femte dagen jag ligger i sängen nu.. Trodde att det började bli lite bättre men då fick jag ögoninflammation på det, så drygt och jobbigt när man typ inte kan kolla på nånting medan man vilar heller.. Så 4 av min fem dagars semester har jag tillbringat sjuk i sängen.. Men men.. Har ju inte vart nå bra väder heller men roligare saker hade man ju kunnat gjort. Igentligen hade jag semester nästa vecka också men frågade om jag fick jobba ist och det fick jag! Så nu har jag två veckors semester kvar att ta ut till i höst då det blir någon resa, inte bestämt vad än.. Igår fick jag hem mitt smink jag beställt. Spännande! Men vill dock inte testa än för känner mig bara så mör i ansiktet med inflammation på ena ögat och svullen så kommer ändå inte se bra ut.. Men får bli så fort jag är frisk! Alla saker är köpta på cocopanda, jättebra sida enligt mig och gratis frakt! 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback