Min drömframtid

Många vet inte hur ens framtid kan bli överhuvudtaget, men jag vet precis hur jag vill ha det! Här är några saker:

Boende: en villa utanför stan men ändå inte på landet. Där det är lugnt men inte så långt in till stan. 

Familj: jag vill gärna ha två eller tre barn, tvillingar skulle jag tycka var väldigt kul! Och så vill jag såklart leva tillsammans med min man hela livet.

Arbete: vill jobba som veterinär, djursjukskötare eller något liknande där jag kan hjälpa djur att må bra

Djur: jag vill ha ett litet mini stall med bla någon minigris elr vanlig gris, ko, häst, får som jag hoppas ska kunna bli bra vänner och leva tillsammans. Jag vill bygga stallet i anknytning till en hage så djuren kan gå in och ut som dem vill. Det skulle vara drömmen. Sen vill jag också ha hundar och katter såklart. Jag kan inte se min framtid utan djur, tror dem måste finnas där för att jag ska vara lycklig! 




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback