Gör det till vad du vill att det ska vara

Äntligen helg igen. Veckan har gått bra på jobbet, är så glad att jag fick börja jobba i kylet för det gänget gör att det blir kul å komma till jobbet, precis som det ska vara! Under veckan har jag inte gjort så mycket mer än att jobba och tagit blodprover. Visade sig att jag hade ganska lågt B12 värde vilket finns i typ kött och så, så nu har jag fått tillskottstabletter av läkarn. Måste dock tillbaka en gång till och lämna ett till prov då hon vill kolla om jag e gluten, men det hoppas och tror jag inte att jag är. Men är iaf skönt att ha fått kolla upp det så nu hoppas jag bara att det blir bättre också! Var ganska nervös över att ta blodprov, hade aldrig gjort det, men det va faktiskt inte alls så farligt som jag trodde! 

Igår agerade jag chaufför men idag ska vi först fira min bror som fyller 30 idag. 30?!?! 😮 förstårinte hur tiden går så fort.. Och sen ikväll blir det lite firande med vänner. Så hoppas det blir fint väder och att alla får en bra valborg! 😊
Har typ inga bilder med nya hårfärgen så får duga med lite gammla bilder nu i början 😁

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback