Denna lördag var brađŸ‘ŒđŸ»

Vaknade upp pĂ„ bĂ€sta sĂ€tt, i famnen pĂ„ min andra halva. Vi tog en lĂ„ng sovmorgon och Ă„kte en snabbis till stan innan vi skulle pĂ„ Ă€ventyr med rasmus och carin. Vi Ă„kte till vĂ€sterĂ„s till prision island men nĂ€r vi kom dit va det fullt sĂ„ det var bara och Ă„ka hem igen. FĂ„r bli en annan gĂ„ng! IstĂ€llet blev det bowling hĂ€r i enköping, gick inte sĂ„ jĂ€ttebra men kom inte sist iaf😏 sen var det bara hem och fixa sig inför kvĂ€llens kylkrök. Det var fest med jobbet, personer som jag inte kĂ€nner sĂ„ bra utan i princip trĂ€ffade för en mĂ„nad sen nĂ€r jag fick börja jobba i kylen pĂ„ oriola. Det var en riktigt bra kvĂ€ll! Alltid kul att lĂ€ra kĂ€nna nya mĂ€nniskor och det va kul att se alla i "sitt privata tillstĂ„nd" jag menar pĂ„ jobbet gör alla likadant och alla ser likadana ut.. Det var iaf en trevlig kvĂ€ll! Nu idag har jag och jesper bara chillat. SĂ„Ă„ skönt att man kan bestĂ€lla pizza pĂ„ utkörning nĂ€r man bara vill mysa.. Det var precis vad vi gjorde! En helt vanlig söndag nĂ€r man inte gör nĂ„gonting kan lĂ€tt bli lite trĂ„kig, men att dĂ„ bara kunna vara med dig, utan att vi gör nĂ„got, Ă€r sĂ„ skönt! Du gör mina dagar bĂ€ttre Ă€lskling😘 

Hoppas alla hade en bra helg! NĂ€sta helg hĂ€nder nĂ„got speciellt, jag blir blond :o spĂ€nnande och lite nervöst😁

Kommentarer




Kommentera inlÀgget hÀr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihÄg mig?

Trackback