Miss you fina moster <3


Det är jobbigt när himlen tar tillbaka några av sina änglar men jag tror dem finns kvar bland oss ändå! Idag var jag och hälsade på vid din fina grav, jag och många andra saknar dig! 

På dagen idag har jag vart hos mormor och bakat triple chokolate chip cookies vilka blev väldigt goda! Älskar tid med mormor, du är verkligen en av mina favorit personer! På kvällen åkte jag med mamma och pappa och hälsade på våran lilla skruttunge. Ser fram emot att få vara med på hennes resa genom livet! Nu har jag precis kollat klart idol och ska sova(medans alla andra festar vilket sög..) för imorrn ska jag ha stalltjänst.. Men får ta igen det imorrnkväll för då blir det en utekväll med vänner!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback