Love is all I got


Så i lördags träffade jag carin, philippa och angelique en liten stund innan vi åkte till krogen. Eftersom det är 20+ måste vi va där innan 22 för att komma in. Men det gör inget när man kan sitta på uteserveringen! Var en rolig kväll som slutade med att jag somnade gott brevid jesper. I söndags kollade vi först fotboll, sen handboll och sen åkte vi till mig för middag och soffhäng. Idag har vi spelat bowling som jag vann :D vi vann två serier var men jag vann totalen(lyckades få tre strike på sista slaget). Efter bowlingen var vi och tränade så nu e jag trött.. 

Fick reda på idag att tills nästa år kommer dem öka platserna från 40 till 60 på djursjukskötare. Jag hade hoppats på en mycket större ökning för nu vette sjutton om jag kommer kunna komma in.. Och jag vill ju så gärna så vet inte riktigt vad jag ska göra.. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback