Nu bär det av!

Dagen är kommen! Det har alltid varit en evighet kvar innan vi skulle åka men nu är det bara timmar kvar. Känslorna just nu är svåra att beskriva.. Jag är nervös, mest inför flygresan. Det är nästan läskigt när jag tänker på alla sjukdommar och hur annorlunda saker som mat och boende kan vara. Men samtidigt så är jag så himla taggad och har positiva tankar. Jag hoppas verkligen att allt med flygresan, all väntan och så kommer gå bra. Jag är nervös på ett helt annat sätt än vanligt. Det går inte riktigt att förklara.. När jag kollar på min nedräkning står det 11 timmar.. Idag händer det! Äntligen! :D



Jag kommer försöka.att blogga så mycket som möjligt, det beror helt på vilken tillgång till internet vi kommer ha.. Annars får jag lägga upp hela resan när jag kommer hem. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback