Min helg

Fredagen spenderade jag med mina vänner hemma hos mig. Vi firade mig lite med tacos och lite gott efter. Trodde det typ skulle bli för lite mat men typ hälften av allt blev kvar 😂 vi hade iaf kul men blev ingen krog efter för min del.. Bjuder på en bild på carin med en av mina klubbor jag fick av jesper i present, och presenterna jag fick av er som va här, tack så mycket för allt! 

Ps. Min årförbrukning av tandkräm som jag också fick av jesper är inte med på bilden... Och ja.. Han är en mupp! XD

I lördags var jag på 30 årsfest för min kusin. Måste bara säga att jag älskar min släkt så sjukt mycket. Trots att vi var från 19 år upp till säkert 60 år så dansade vi alla och hade kul tillsammans! 

Och så idag gick jag upp tidigt för att åka till stallet. Det har varit ponny tävling och efter 9 timmar på framhoppningen fick jag äntligen åka hem. Hem till tacos och soffa! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback