These elephants

Denna dag har varit helt underbar, en av dem bästa helt klart! Vi började dagen med lion walk med 2a's. Sen åkte vi in till stan där jag handlade lite smått och gott men framförallt frukt. Inte till mig själv då utan till de fyra elefanterna i parken. På vägen hem från stan stannade vi på ett barnhem med föräldrarlösa pojkar upp till 19 år. Där köpte jag bl.a. armband och vi lärde dem spela brännboll vilket var kul men väldigt varmt och svårt att springa i flipp flopp. Sen till höjdpunkten av dan. Efter ha haft två timmar ledigt vid polen gick jag och andrea för att hjälpa till att gå hem elefanterna. Till dem hade jag då skurit upp all den frukt jag köpte vilket blev nästan en hel ica kasse typ.. Annanas, äpple, mango, banan och apelsin blandat var en riktig höjdare för elefanterna. Dem nästan sprang efter mig och jag hade tre snablar som var på mig hela tiden. Lite läskigt när dem kommer från alla håll då några av dem faktiskt inte alltid är så snälla. Men det gick bra då dem endast koncentrerade sig på att få mer frukt XD. Jag bara älskar när dem visar fram snabeln och vill att jag ska lägga i frukt elr när dem puttar lite på en. Djurnäsor av alla slag tycker jag är väldigt mysiga på nått sätt XD att få tre blöta elefant snablar runt sig var bara sååå härligt! Så härligt att jag troligtvis kommer göra samma sak nästa lördag! Jag kan tyvärt inte visa några bilder från stan och barnhemmet då man inte får fota där. Men här är iaf några pollbilder och elefant/fruktsallads bilder ;)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback