Studentklänning


Idag beställde jag hem dem här två klänningarna föratt prova. Vågade inte vänta för risken är ju att dem tar slut och inte hinner komma in igen.. Den övre klänningen verkar lite lösare i armarna vilken kan vara en fördel när man ska stå och hoppa på flaket. Den har också en finare rygg tycker jag. Jag får lite känslan av att det blir för mycket med alla spetskanter men får se hur den ser ut i verkligheten. Den nedre klänningen har finare framsida men jag tänker att den kan bli tajt att röra sig i när man ska ha armarna uppåt på studenten.. Dens rygg är dock inte lika fin som den andra med det funkar.

Tror ni som inte börjat fundera över klänning borde göra det. Ju närmare vi kommer desto fortare tar klänningar slut i storlekarna. Klart att det alltid finns en okej klänning att hitta men man vill ju gärna ha den där klänningen som känns riktigt bra;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback