Helgen


Så.. I fredags gick jag till gymmet efter skolan vilket var väldigt skönt. Dock inte lika skönt resten av helgen eftersom jag har as mycket träningsvärk. Lördagen började för mig inte förrän typ 2, såå skönt med sovmorgon. Och så var jag ju ordentligt utvilad till kvällens festligheter! Carin och jag började hemma hos mig med tacomys och massor med prat vilket behövs ibland! Sedan åkte vi vidare till lovisa och var där en stund med några människor(hunden snodde jespers cola flaska och bet sönder denXD). Sen var meningen att vi skulle till boglösa men slutade på krogen iaf. Jag hade en riktigt bra kväll! Söndagen bestod också av en lång sovmorgon och omhändertagande av min sjuka pojkvän. Nu är det ny vecka och ett fysikprov väntar.. Bara att jobba på!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback