Fredag den 13:e


Bjuder på en vovvebild på mina fina älsklingar! Mamma och jag tog en promenad efter skolan och blir så glad att se wilma så pass pigg med sitt busfrö ninja <3

Då var ännu en vecka över, bara 83 dagar kvar nu :o och ännu mindre till sol och värme, ska bli såå skönt med lite avkoppling! Veckan har väl rullat på ganska bra. Klarade mig på fysikprover med 0,5p till godo, inte ens svårt ju.. Det var iaf skönt! Eng seminariumet för kap 8-11 i vår engelska bok är avbockat och PM:et i svenskan är inskickat. 

Påväg hem från skolan hämtade jag mina klänningar som jag naturligtvis har provat och det blev den andra klänningen i förra inlägget. Den är strechig och skön och man kan röra sig hur som hälst i den vilket kommer behövas! Den andra tyckte jag var fin, men hade lite annorlunda spetsmönster och var inte alls lika rörlig som den andra så den är tillbakaskickad.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback