En dag med dem bästa

Så.. I fredags hade jag en mysig kväll i västerås. Först åt jag och jesper med min familj och sedan åkte vi och kollade på premiären av Insurgent. Den var bra men den första var bättre! 

På lördagen sov jag faktiskt riktigt länge. Brukar vakna tidigt men den morgonen var det bara såå skönt att sova. Speciellt när jag har dig brevid mig, är så mycket mysigare då! Efter lunch hämtade jag upp Elin och vi tog en fika innan vi fotade massor (kommer upp lite fler bilder senare idag). På kvällen mötte jag upp ett gäng på Royal street, vilket var över mina förväntningar. Väldigt gott faktisk! Efter det gick vi hem till Robin och kollade på gladiatorerna som började igår. Denna lördag var en bra dag!



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback