Förberedelser inför den mest spännande resan i mitt liv


Igår träffades jag och Andrea för att sätta oss ned och ta tag i vaccinationerna inför vår resa till zimbabwe. Det slutade med att vi åkte till uppsala vaccinationsbyro där vi fick info om alla olika sprutor och tabletter som ska tas. I bilen på väg dit tänkte vi "tänk om dem säger att vi ska ta en spruta redan idag:o" för det var vi inte förberedda på, men precis så blev det. Vi båda tog 2 sprutor var. Det var igentligen bara bra för då hann vi ju inte bli nervösa eller så innan. Känns verkligen så himla kul för nu är det inte långt kvar och jag är så spänd på hur det kommer bli!! Efter besöket tog vi en sväng runt stan och stannade på ett fik och tog en fika innan vi åkte hem.

Kvällen spenderades med min lite allt för konstiga pojkvän framför tvn och em finalen. Jag gissade på lika i ordinarie tid och förlängning och att Sverige skulle ta hem straffarna, och precis så blev det! Grattis Sverige!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback