Farväl min älskade vän ♥




Hejdå min fina vovve och bästavän.. Du har funnits med i mitt liv så länge jag kan minnas, hela 14 år, men nu är du i himlen. Även om du inte kunde prata så har du alltid funnits där med din närvaro. Jag önskar dessa farväl aldrig behövdes ta för jag kommer sakna dig så grymt jävla mycket. Ninja kommer fundera vart du är och sakna sin kompis och familjemedlem precis som resten av familjen. Du har inte bara varit en hund, du har varit som en människa och du kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta! Jag hoppas du har det bra där du är för du är värd det allra bästa! Du fick somna in på ett fint sätt med mig mamma och mormor vid din sida och du ska få vila i frid hemma hos mormor och ditt favorit ställe.

 Jag älskar dig Wilma ❤️

Kommentarer
Robex Lundgren

söt



Blogg: http://ghgumman.blogg.se/
2015-07-03 @ 16:59:34




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback