2014



Tänker inte hålla på att skriva om allt jag gjort under året, det skulle ta alldeless för lång tid och dessutom finns ju hela året i arkivet. Det har vart ett händelserikt år med många saker som betyder väldigt mycket och gör att jag känner mig ganska vuxen i åldern, men kommer nog alltid att vara ett barn innom mig. Något som jag hade velat med 2014 var att jag skulle ha mer tid. Hade velat kunna träna oftare och vara med mina vänner mer. Det är något jag ska försöka bättra på till 2015. Något som kommer bli jobbigt och svårt är att tro på mig själv och hålla intresset uppe för det jag vill bli i framtiden. Jag vet redan nu att jag inte har de poängen som krävs och det svider när jag gör det bästa jag kan i skolan. 

Jag kan inte riktigt lämna 2014 bakom mig ännu då jag för tillfället är i kiruna och innan jag går vidare måste jag öppna min burk med minnen från hela året. Men jag vill bara säga att jag älskar er som gör mitt liv värt att leva. Mina vänner, min fantastiska pojkvän och min älskade familj. Ni ska veta att ni har en plats i mitt hjärta och där kommer ni alltid att finnas! Jag älskar er ♥

Kommentarer
Anonym

Och du finns för alltid i mitt hjärta, ni älskade barn Elin, David och du Fanny är det bästa som pappa och jag har. Finns alltid för er. ❤❤❤❤



2015-01-01 @ 17:24:17




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback