Täby


Så, i fredags var en lugn dag med en skön sovmorgon. Jesper och jag åkte iväg och åt lunch på chopchop innan jag åkte till stallet för att trimma lite inför dagens tävling. På kvällen träffade jag jesper igen och hade en mysig kväll i soffan. Idag fick vi faktiskt också sovmorgon vilket man ska ha, det är ju lov! Älskar att komma på tanken på morgonen att man har kokosbollar står i kylen! Vid lunch åkte jag till stallet för att fixa star inför dagens tävling. Och gissa vad man får för besök? Jo EP kommer och intervjuar och fotar mig medans jag knoppar star. Haha blev lite chockad men som jag sa förr, alltid kul att va med i tidningen;) nu sitter jag i bildn på väg hem från täby ryttarsällskap där vi ridit medelsvår C:1. Star var väldigt stark och lite kaxig mot skänkeln vilket gör det väldigt svårt att göra en fin uppvisning. Ritten kändes inte alls så bra, fick ändå en okej bedömning men blir lite besviken när det 100 ggr bättre på träningen och sen inne på tävlingsbanan blir det ofta så spänt och svårt. Vi red iaf ett okej program med godkänt betyg, 58, 09% nu ska jag hem, duscha och lägga mig i soffan framför melodifestivalen!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback